Košík  

Žiadne produkty

Poštovné 0,00 €
Spolu 0,00 €

Objednať

Akcie a zľavy

Odber noviniek

Facebook

Milí zákazníci,

 

veľmi radi Vám zodpovieme všetky Vaše otázky, ale pre zvýšenie vašeho pohodli si prosím pred tým ako nás kontaktujete prečítajte nasledovné FAQ (často kladené otázky). Je veľmi pravdepodobné, že tu nájdete správnu odpoved. Ak nie, kontaktujte nás, radi Vám odpovieme. Tím relaxujdoma.sk

 

1. Je tovar, ktorý som si objednal skladom?  

Snažíme sa mať všetok ponúkaný tovar skladom, ale nie vždy je možné mať úplne všetko. Hneď ako zaregistrujeme Vašu objednávku, skontrolujeme stav tovarov na sklade a následne Vám zašleme email o dostupnosti tovaru a predpokladanom termíne odoslania.

 

2. Kedy mi bude tovar odoslaný

Zhruba 90 percent zásielok odosielame do 24 hodín od doručenia objednávky. V prípade ak tovar nie je skladom, skontaktujeme sa s vami a nájdeme spolu riešenie, ktoré Vám bude vyhovovať. 

 

3. Kedy mi bude tovar doručený?

 

GLS kuriér- tovar Vám bude doručený do 1 pracovného dňa od odoslania.

Hneď ako tovar vyexpedujeme, budeme Vás informovať emailom.

 

4. Objednaný tovar nedorazil, napriek tomu, že som obdržal email o odoslaní zasielky.

 

GLS Kuriér- takéto prípady bývajú veľmi ojedinelé. Buď ste zadali nesprávne telefónne číslo na objednávke, alebo Vás kurier nemože zastihnúť na Vami zadanej adrese. Kontaktujte nás.